KÄNNS INTE SOM MÅNDAG

ledig idag. sov ut och låg i sängen lääänge och myste med dennis. båda vi skulle egentligen vila från gymmet idag meeeen det sluta med att vi åkte till gymmet och körde ben båda två.

blev ett tungt pass med massa basövningar. 
när jag kom hem drog jag ut på en springtur på en gång, blev bara 4,5km meeen så skönt och välbehövligt det var. springa av sig lite aggressioner. 

duscha och storstädade huset innan jag åkte hem till dennis. 

vi har nu gjort om mitt kostschema- igen. ligger fortfarande alldeles på för lite kalorier så nu har vi ökat med att lägga till ris! ska bli spännande faktiskt!

ska kolla på Biggest Loser sen sova, upp 05:00 imorgon. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0