MINA KOSTTILLSKOTT



Whey 100%
Det är ett vassleprotein som jag tar direkt efter ett träningspass. det är snabba proteiner, rakt ut i mukklerna :p
Finns på MMsports.se! 

Casein
Också ett protein men ett långsamt. Det tar jag innan jag går o lägger mig så kroppen har tillgång till protein under hela natten! 
Finns på MMsports.se

BCAA
Protein omvandlas till aminosyror i kroppen och BCAA är en aminosyra så det är redan omvandlat så det tas upp snabbare. Detta tar jag under mina träningspass! 
Finns på MMsports.se

C4 extreme 
En PWO. Tar det innan träning så jag får energi helt enkelt! 
Finns på Proteinbutiken.se

RIPPED HARCORE
Ett piller som jag tar på morgonen innan jag kör morgoncardio. Får energi och lite fettförbrännande! 
Finns på Gymgrossisten.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0