INTE SÅ BRA...

... på att komma ihåg att blogga haha! men fan, mina dagar ser ju precis lika dana ut! 

började dagen på crosstrainern som vanligt i garaget. TRÖTT! 

sen var jag faktiskt iväg på husvisning med mamma, och ärligt, det var det VÄRSTA spökhuset jag någonsin har sett i verkligheten, svinganmalt stenhus och total rust, mamma älskade det o jag hatade det.... 

efter de käkade vi lunch på stan - kycklingsallad, åkte hem och somna ett tag innan jag åkte till gymmet och körde bröst & triceps, 

gick helt okej men faaaa-aan så styrka jag tappat nu efter 8 veckors diet, 5 veckor kvar sen blir det mycket mat o bygga igen!!! :D längtar! 
avsluta dagen hos dennis som vanligt :)

han åkte till jobbet imorse och jag låg kvar hemma hos han och de gör jag fortfarande, ska åka hem nu och ut på promenad tänkte jag! :) 





Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej :)
Så sjukt kul att du börjat blogga igen, följde den slaviskt för ett par år sedan och la till dig på bloglovin så nu är det kul att du börjat igen :)

En fråga, skulle du kunna lägga upp lite hur du äter och tränar under DIN deff/bulk? Sjukt intressant.

Kramisar

2013-09-13 @ 10:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0