blogg jevel

hej! appen har inte fungerat så har inte kunnat blogga!

i lördags var jag ut iaf med alma o hennes vänner, drog hem lite tidigare o kvällen sluta inte riktigt som planerat menmen!

söndagen vakna jag sent o gick en promenad o hämta min bil sen åkte jag till dennis, vi gick en lite prommis och prata lite sen åkte vi o hyrde film o köpte godis och sov hos mig!

igår gick jag en långprommis på morgonen, stanna förbi hos magda o prata lite sen umgicks med henne o My! åkte o gymma med dennis, jag körde axlar & biceps! helt okej pass! sen sov jag hos han!

IDAG åkte hem från dennis halv7 då han skulle till jobbet, sov några timmar sen klunka massa starkt kaffe och så ut på en springtur med backintervaller samt vanliga, fyyyyfan säger jag bara haha kondisen är helt borta!! nu sitter jag och äter en riktigt sen frukost iaf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0