SVAR

är du oskuld? 
nej.
hur är du och din syster så olika varann, både på insidan och utsidan? 
vi är så olika så det bara går. har iprincip ingenting gemensamt förutom våra föräldrar. Vi två har aldrig riktigt kommit överns. 
trivs du med att åka fram och tillbaka mellan din pappa och mamma? 
alltså.. nej det kan jag väl inte säga att jag gör. ännu jobbigare att dom bor i olika städer men det har varit så här i nästan hela mitt liv så jag är väl rätt van, sorgligt nog. 
hur får du upp dina ögonfransar så mycket? 
böjer dom med en fransböjare och står rätt länge med mascaran och arbetar dom uppåt. är rätt petig när det gäller fransarna hihi. hatar när folk målar dom och så står dom rakt ut. då kan dom heldre gå osminkad tycker jag haha! 
hur tycker du perfekta killarna ser ut?
hm.. jag har slutat rikta in mig på just hur en kille ska se ut, och mer hur den beter sig. förut var det bara mörkhåriga killar jag titta efter, men lixom. allt sitter ju inte i hårfärgen. men ja, fina, djupa ögon, lång, stora händer. så som dom flesta säger haha. 
Vart har du praktik? varför bytte du? 
på onsdagar och torsdagar har jag praktik på KICKS här i sandviken och på fredagar på Scorett i Gävle. jag bytte för att det blev så enformigt och för att jag älskar smink och finns chansen att praktisera där så då tog jag det! plus att jag fått lite jobb där i jul så det är ju skitbra!!! 
vad blandar du ut kvarg med för att det inte ska bli så "strävt" eller vad man ska säga? haha 
Funlight! :)
Vad är celsius bra för?
det är typ som en nyttig energidryck skulle jag vilja kalla det! :)
Vilken skola går du? Trafikskolan?
''Nya'' trafikskolan i Sandviken! men snart jävlar är kortet klar och då går jag ingenstans :D 
 
Vart jobbar du?
Bowlinghallen i Gävle. i resturangen. jobbat där i 3 år nu.
 
tar du dina proteindrinkar med mjölk eller vatten?
vatten! 
 
kan du snälla berätta hur en crosstrainers kalorinätare funkar?
En ''kalori räknare'' på en maskin kan man aldrig lita på. kanske lite mer pålitlig om man skriver in vikt, längd osv. men det är så oerhört olika. Det bästa är pulsklocka! 
hej skulle du kunna tipsa om vilken proteindrink du tycker är bäst/godast?
Whey Complete päron/vanilj eller Peach/mango med isvatten. mmmmmmhmmmmm
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0