boooooooxercise

jajamän då har man sår mellan fingrarna då !!! man är ju 2 och 2 och slåss och det är fan jobbigare att vara den som får hålla i slagkuddarna osv. blödigt värre hörrni... 75 minuter boxercise avklarat! skönt. i morgon är det 45 min spinning + 30min core, KUUUL mitt första core pass och är jag TAGGAAAAAD ! 

och det är ett UNDER om jag kommer kunna GÅ i morron.. körde ben i går, hårdare än vanligt så har haft jätteont idag, och självklart var det jättemycket ben idag också på passet!!! i'm gonna die.. sen så är det spinning HILL, och det menas med ?????? jobbigt låter det.. tungt... haha shit MAH ASS MOTHERF*CKERS
nu har jag duschat och ska krypa ner i sängen och kolla på tv. sovmorgon imorron, lovely. pusss 

Tumblr_lwbhhueek91qdqgr4o1_500_large
jag på söndag.. ?? (aset)


Kommentarer
Postat av: cecilia

vart gymmar du och kör alla pass du går på? :)

2012-01-10 @ 09:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0