pardie

HEJ !
guud vilken helg. jobbade 7- 16 igår. stressa som fan till sandviken där alma hämta mig så åkte jag hem och duscha osv och fixade mig hos alma sen.


vi åkte till kungsgården på lokalfest, prata med folk, dansa, sjöng och hade det skitkul!! fick skjuts hem av nån epa kille haha till donken där vi satt ett tag tills alma och jag började promenera hemåt mot henne, hade klackskor igår och fyfaaaaaasen va ont jag har i röven idag, och blåsorna på mina fötter ska vi inte ens tala om.. 

idag gjorde jag scones till mig och alma. sen satt vi och snacka i flera timmar tills hon skulle på match så vi gick tillsammans till stensätra. jag åkte och sola med mamma och har käkat och duschat nu och ska slappa nuuuuuuuu !






lite random bilder från facebook. min dator är i skolan så ni får bilder senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0