älskade säng

gokväll!
ligger i min underbara säng nu- helt slut.
var som sagt ute på promenad då alma ringde och frågade om jag vela med och gymma, visst har ändå inget bättre för mig. på gymmet körde jag lite allt möjligt fast mest mage/sida och axlar. 

så när jag kom hem gjorde jag världens godaste tonfisksallad. blandade en tonfisksburk med lite keso och kvarg! mycket bättre än creme fresh, majonäs och allt man nu än har i =) och för er som kör LCHF tex är tonfisk jättebra, innehåller 0g kolhydrater och 26g protein !! 

tänkte sova nu men kom på att det är Desperate Housewifes ikväll så får inte missa det.. så ska käka en mandarin i väntan.. 

Tumblr_ltkv2jjxp81r4qhtqo1_500_large

Tumblr_ltup4n4o731r4aaz4o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0