svar på tal


- Hej. förlåt att jag inte har svarat. tänkte göra det en kväll men då glömde jag bort det.. 

egentligen har jag nått mitt största mål för länge, länge sen då jag aldrig i hela mitt liv trodde att jag skulle klara det och det var att gå ner 7 kg. men nu har jag gått ner mer än dubbelt så mycket. 

men mitt mål just nu är att bygga upp min kondition och få mer muskler och bli mer ''tajt'' , om ni förstår =) ett litet mål jag också har som skulle vara jättekul att uppnå är att få fram lite synliga rutor på magen ;) det är också ett litet mål, eller mer kanske önskande. 

det där med frågestund vet jag inte, tycker det är så pinsamt att ha det och så kommer det typ 3 frågor eller någonting... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0