idag

idag satt jag klockan på 10 och gick upp och drog ut på en promenad medans alla sov som stockar. blev 7 km nästan, enligt eniro. kom hem och alla sov fortfarande haha. men sen när alla vakna så stor städa vi huset, fyfAN va stöökigt, jag fick damsuga och tvätta alla golv i heela huset. 

sen käkade vi massa rester och sedan skjutsade pappa oss till sandviken till mamma. 

det hade slutat regna så gjorde iordning kaffe och satt på mig träningskläderna så när jag var klar och skulle ut så började det att SPÖ regna, meeen jag var ju hyper av kaffet och allt sååå... det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder eller hur äre man säger? ;) haha. så blev 5km ute i spåret i alla fall. 

sen in i garaget på en gång och körde 6km på crossen och sedan 1 mil på cykeln + styrka. så det blev en jävla träningsdag till slut ändå, + powerwalken i morse!

har precis duschat och ska göra iordning en shake sen kolla på big brother! 






jag och pappa i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0