24 juli

HEJSAN! imorse drog jag ut på en prommis, 8,3km. sen åkte jag in till stan och mötte upp mamma och stefan och kollade lite i affärer och käkade lunch. sen så åkte jag med dom hem till sandviken. drog hem till magda på en gång där my också var. planerade helgen lite osv haha! sen skulla magda iväg så då drog jag hemåt. 

gick en prommis till ica och skulle köpa en dricka men den fanns inte.. så gick hem igen. drog ut på en springtur, inte sprungit på en vecka nu, omg!! var så jäkla härligt. fick sånt tryck i efter halva och i uppförsbackarna!!! 8 km blev det också! så är gansla slut i rumpan och låren nu haha!

har druckit min saknade proteindrink och suttit och kollat på tv med mamma lite men nu sitter jag uppe i datarummet vårat för internet funkar inte så måste ha sladd.. sjukt drygt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0