1 januari 2011

HELLo 2011 ! hur mår ni ? JAG MÅR BRA !
'
igår så käka vi en massa mat hemma sen kom adi alma och ajla och hämta mig så drog vi till norrsätra till rodi där arnold också var, satt där ett tag tills det kom några fler så drog vi ut och skulle på fest men så kom man inte in för alla spydde osvosv. haha. så stog ute skitlänge och visste inte vart vi skulle ta vägen så vi giiiiiiick till bruket hem till wisam och firade där ! blev en lyckad kväll tillslut med mina brudar och killarna !
'
adis pappa kom och hämta oss runt halv2 tror jag så drog vi hem till han och käka osv. haha. sen giick vi hem till alma jag och hon, så sov jag där! :)
'
bilder från kvällen med kompisar kommer senare! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0