nail fashion

hejhej!

i spanskan imorse fick vi tillbaka proven och jag fick VG, phuuu. en sån lättnad, skulle va glad med ett G ja men VG är ju ännu bättre !! :D på idrotten då vi hade GYM, så gick vi dit en timme tidigare, jag elle och lisa och köttade, blev 45 minuter på löpbandet och sen en massa styrka och även lite lek där, hehe. sen hade vi en lektion och det gick snabbt sen kom pappa så åkte vi hem till mamma och packa sen till gävle. 

vi åkte och handla lite mat sen var jag och liam hemma bara så gjorde mat åt honom och till mig, makaroner och köttfärs till han och köttfärs och massa sallad, keso, hårtbrö med keso och ägg, muuummmmms hihi. sedan gick jag en powerwalk mot solariumet och pressade där en stund, hehe så nu är jag KNALLRÖD i ansiktet, hahaha var så sjukt blek innan och nu är jag bränd istället, fast heldre röd än vit, haha!

nu ligger jag i sängen och kollar på tv och ska måla naglarna!



chilarious my nails rock
nails hot love pumpin in my veins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0