home

hej igen!

fick sluta en och en halv timme tidigare idag för jag var klar med all svenska, skööönt. så drog in till gävle och satt på bowlingen med pappa och prata och fick mitt lönebesked och det var rätt så fucking jävla braa, hihi längtar till fredag då alla pengar kommer, så taggad !!! sen kommer studiebidraget på måndag, jag ÄLSKAR pengar!!..  tills mötet klockan 6 börja. hade möte i två timmar så hann med precis 8 bussen hem.

när jag kom hem satt jag på mig träningskläderna på en gång och så blev det 1 mil på crossen. 

nu sitter jag och kollar på Big Brother och fattar ingenting av den där glasburen ?! det suger ju... jaja. godnatt så hörs vi i morgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0