2 februari

hello.
solen skiiiiiner. och jag sitter i skolan....

var på folkan i morse och lyssna på Elevkåren och det blev godis regn men självklart lyckades man inte fånga något, haha så köpte en liten påse på vägen till skolan, hihi. sitter på Handel just nu men har inga rester eller någonting och är klar med allt så om vi inte hade någon svenska efter så hade jag fått sluta nu... menmen. vi ska bara kolla på film så det blir mys!

efter skolan blir det träning, gymkortet har gått ut så får träna hemma på crosstrainern tills snön försvunnit så jag kan åka moppe dit! nu ska jag sluta pladdra och kanske göra något vettigt. puss

hade inte suttit helt fel med de där inte, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0