subway och kvällsdopp

drog till valbo med mamma och stefan. hittade två bikinisar, en bh och skyddsplast till mobilen! käkade subway innan vi åkte hem också!!! drog sen till magda där my också var. sjukt rastlösa. åkte hem till my och bakade scones igen, vi är fan kung på att göra det alltså! så sjuuuukt goda blir dom. sen blev jag sjukt rastlös så sprang runtrunt hemma hos my och körde armhävningar haha herregud. 

men sen så gick vi hem till mig och hämta mys cykel sen vidare till magda sen cykla vi till hedåsen och tog ett kvällsdopp. jättekallt. kommer bli ännu mer sjuk.. åkte hem till magda och drack te sen somna jag typ tills jag kände att det var dax att åka hem haha. 

så nu ligger jag äntligen i min säng igen och ska sova nu! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0