första april !!!

hejhej hallå !

imorse började vi halv 11 så jag hann träna innan skolan också, blev 6km på crossen sen orka jag inge mer hehe. så fixade mig och käka frukost sen skynda iväg till skolan där vi satt oss i bussar och åkte iväg mot söderhamn.

väl där fick vi en fattig kycklingsallad av skolan sen fick vi gå in där på UF Mässan och kolla i 2 och en hlav timma. var väldigt jobbigt... men gick några varv och snodde lite godis, heheh :D sen äääntligen fick vi åka hem. bussen stannade i valbo för min skulla så fick jag ta bussen hem till gävle där hihi. 

stannade på stan i gävle och shoppade loss lite inne på H&M hehe. och nu sitter jag hemma hos pappa och ha precis käkat tacos. 

har ingen dator med mig så sitter vid pappas cp dator och har inga bilder eller någonting.. så mer bloggning blire nog inte. i morgon jobbar jag 7- 16 sen ska jag troligtvis hem till sandviken! så vi får höras då! 

PUSSS

Kommentarer
Postat av: Ellllleee

Vi vill se bilderna sen Söderhamn :D<3

2011-04-01 @ 20:00:16
URL: http://http://elleonorandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0