21 april = löööön

godmorgon. 

tog sovmorgon idag tills tränaren ringde och väckte mig halv 10 haha! har inte gjort mycket sen dess heller, laddat på ipoden med ny musik och städat lite bara. ska fixa mig lite smått och följa med mamma ner till stan och handla in trosor, haha jag har INGA trosor kvar!! skulle egentligen in till gävle och handla med pappa men självklart slapp han undan det, någon som är förvånad ? nä inte jag heller. 

ska ta en välbehövd dusch nu och sen in mot stan, kanske en liten prommis innan om jag hinner. puss


där är min tros/bikini/bh hög med sånt som jag inte kan ha, ni såg ju hur byxorna satt på mig så ni kan ju tänka er hur trosorna sitter, hahah. hoppas ni antecknar !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med?

2011-04-21 @ 12:38:12
Postat av: Anonym

kan du inte lägga ut före & efterbild? :) skulle vara sjukt kul & inspirerande att se! :) men gör det bara om du själv vill såklart! :)

2011-04-21 @ 19:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0