söndag ones again

tjohejsan!

igår drog jag till sandviken och sen kom alma hem till mig och vi drog på fest i bj, mötte upp arnold och rodi och även en massa söta klasskompisar, hehe och drog till lägenheten där det var en massa folk. var lite trök i början men när alla blev fulla blev det kul! haha. sen drog jag och alma hem till mig och sov här.

imorse sov jag uuuut länge, skönt som fan! sen frukost och fix sen drog jag alma och mamma till valbo och käka och titta i affärer =)

när vi kom hem drog jag och mamma ut på en powewalk/ lite jogging. har precis varit ute med kakorna för andra gången men dom är ju aldirg hemma, damp!



jag och bästavän igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0