jag hatar rubriker

var och solade en 20minuter och bättrade på cancer brännan, så nu är man brun och fresh. har duschat och smörjt in hela kroppen, älskar't. ligger just nu i sängen och kollar läget på facebook och några bloggar, ska bara bättra på nagellacket lite sen så ska jag sova ganska tidigt ikväll, är hur trött som helst!

och jaa, min blogg sucks right now, men jag har ingen mobil eller kamera eller någonting och det suger, och jag spyr på designen men vi ska få photoshop på våra datorer snart av skolan så det första jag ska göra då är en ny design, jag lovar! och så har jag förhoppningsvis en mobil då och så SKA jag ha den där förbannade systemkameran! end of story.
puss och godnatt !







bilder från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0