hihi jag lever

hello.
hehe är hemma nu men orkar inte blogga, men kom hem idag runt 6, sen skynda mig och packa upp och slänga i mig en skål gröt sen drog jag till ica och mötte upp alma ajla och adi sen drog vi hem till adi och började kolla på saw filmerna, meningen var att vi skulle ha marathon, vi kolla på 3filmer sen drog vi till donken men det var stängt, haha fail. sen kom azuuuuuuuuuuuuuuuuuur ocksåååå eheh.

sen drog vi till adi igen och prata och hade det skojj osv. sen vart dom hungirg kl 2 så dom börja laga nå boskiskt öga, hahahha aa jag vet inte.. kom hem för en stund sen och nu ligger jag ajla och alma hemma hos alma och ska sova över här !

jag berättar om arvika osv. senare när jag har tid, nu har jag lov och ska utnyttja det fullt ut!

peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0