memorieeees

hejsan!
jag skyndade mig och packa osv sen tog jag bussen till sandviken jag börja gå mot alma och hon börja gå mot mej så vi möttes, gick en liten extra promenad och snackaaaaa a lot! så plötsligt var vi vid JV och det var typ en fotbolssmatch där så vi stanna och kollade på den och såg att johhnny va med, ahaha. sen frös vi ihjäl så vi stack hem till alma. fyfan va vi va trötta och stackarn skulle på fotbolss träning sen, haha!

och jag orkade inte gå hem så jag gick till mammas jobb, ambulansen och satt där med mamma tills hon slutade så
åkte vi hem och jag kollade på the hills och käka, hade inte käkat nååånting på hela dagen!
och nu har jag precis badat och börjar bli hungrig igen, hhaha. ska ner och käka nu fan!

PUSSHEJ ALLA SNYGGINGAR SOM LÄSER MIN BLOGG! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0