hkbjhkjölkäö'

hejsan!

kom precis hem! har vart borta hela dagen!

discot igår var gryyyyyymt!! vi somnade inte förrän typ runt 5 och vaknade kl 10, fyfan va vi va trötta men vi gjorde oss iordning osv och drog ner till stan, köpte bh :) och sen träffade vi bryan och hans kompis och vi gick runt lite på stan. sen drog ajla johanna & alma hem så jag var själv med dom en stund sen stack jag på bio med liam & tessan, vi kollade på Alice i underlandet. en sjuk film, haha. efter de tog dom bussen hem och jag stack och mötte bryan igen en liten stund sen hem.

och nu sitter jag och snackar med han i telefon =)
maaaaaaasssssssaaaa bilder kommer sen när jag orkar.


PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0