there's a club in saaaandviken

hey alla cooolingar där ute =)

idag var skolan chill som fan. fick kladdkaka och cola på spanskan för det var sista lektionen ever, såå sorgligt :(
sen vid halv2 skulle vi i hälsoteriarådet träffas på stan coh vi käkade på American, asgott ! :) sen gick jag och alma på stan en stund bara sen hem :)
satt ute i solen en stund men det är så varmt så jag gick in och kolla på The Hills istället, hehe :)

fick tillbaka min so uppsats om Barack Obama idag och conny sa att det var nog det bästa jag nånsin hade gjort och jag fick VG på den och de är jag nöjd med ;)




gjode söta frisyrer på my idag på slöjden för vi var klara med allt och det var också sista lektionen, SÅ SORGLIGGT! sista dagen idag =(

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0