skolavslutning i morgon..

hejsan!

igår satt jag inte ens på datorn för jag pallade inte. men skolan spårade totalt igår, började med vattenkrig sen blev det ägg också och en massa slagsmål på det. när jag kom hem åkte jag till valbo och köpte nya lösnaglar osv. när jag kom hem gick jag ut och gick en stund sen tog jag moppen hem till alma och lämnade hennes jacka som hon också hade glömt sen till bruket där arnold va och snacka där en stund.

imorse hade vi kör övning i kyrkan sen väntade vi poå att klockan skulle bli halv1 så man kunde få äta men emellan det åkte jag till rese och hämtade johanna som kom fårn sthlm sen åkte vi till murgån och lämnade kepsen till rodi =)

nu är jag hemma från middagen som var astrevlig! alla lärare sjöng osv. och nu har jag massor som måste göras till imorgon!

träna

sola

duscha

noppa ögonbryna, snörja in kroppen osv.

fixa allt med kläder och skor till imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0