..

hejsan!

nu kan jag äntligen blogga, hehe. har inte suttit vid datorn på flera dagar.


lovet har börjat underbart bra! första dagen låg vi och tjejerna på hedåsen hela dagen och stekte. sen åkte vi hem och fixade oss osv. sen drog vi till norrsätra hem till rodi där elida och johanna redan va. vi käkade mat och hade det astrevligt och käka godis och kolla på film drog hem ruunt 12 eller nå =)

igår fyllde ju alma år! så på morgonnen va jag och rosén till gävle och letade present till henne, blev även lite shopping till mig själv. sen drog vi hem till alma och hjälpte henne med maten osv. sen kom allt folk och vi hade treeeeeeevligt med tårta och kladdkaka :D drog hem runt halv1 1 nåntiiiiing.

imorse var jag och alma till stan och tog ett varsit hål i öronen och alma typ svimmade och spydde efteråt annars gick det bra, haha stackarn. men nu är jag hemma och har nyss damsugit heeeeela huset. är ensam hemma för mamma & stefan är på kryssning och syrran är hos pappa :)

nu ska jag ladda upp massor av bilder och sen äta frukost, har inte gjort det än! är döööhungriiiig!

PUSSSSSS ♥










bilder från gårdagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0