trökdag

godmorgon.
imorse när jag vaknde kastade jag på mig träningskläderna och cyklade till sjukhuset med stefan där vi gymmade, kan bara säga att jag är helt slut nu. la mig i soffan på en gång när jag kom hem och kollade lite på tv, käka lite frukost och nu har jag duschat och klätt på mig.

regnar gör det också, fan va tråkigt ! har till och med jeans på mig idag, känns värsta som höst nu, buhuuuuu.. tommy ska komma hit senare ialla fall och käka upp våra bullar sen kanske moster ullis skulle komma också men jag vet inte, nu blev new moon precis klar också, har ldaggat ner den och hoppas det är någolunda bra kvalité ialla fall.

puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

Julia HÖR AV DIG !!!!!! :) vill ha blogg fixadd ! :) hehe, puss

2010-07-30 @ 14:28:16
URL: http://hhannanhl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0