31 juli

hej.
imorse tvingade mamma med mig ut i skogen så vi gick 5km med stavar, mamma säger att dom bränner 30% mer så why not? när vi kom hem gosade jag lite med katten, bråka lite på mamma som inte vela sola så slutade med att jag tog moppen och åkte och sola själv, pengarna bara försvinner... jävla moppe man måste tanka också, haha! sen fick jag ett sms arr dom var på marangoni så skynda fort som fan hem och duscha av mig och satt på mig kläder sen moppen ner till marangoni fiket där mamma och stefan satt.

moster ullis kom efter ett tag också och jag käkade en macka. sen åkte vi till ica maxi och köpte mat & godis och nu är jag hemma och fryser ihjäl snart, iskallt att åka moppe ute nu! ;o

hann aldrig kolla klart på eclipse igår så ska kolla klart på den nu innan det blir mat!
tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0