the hills freak !

tjaman!

ligger och kollar på The hills men har pausat nu för ett inlägg, nice huh ? iaf. jag giiiiiiiiiiick till träningen och det var 2tjejer från gävle som va med och tränade med oss idag, skitkul, och dom va snälla :) efter träningen fick jag skjuts av roséns pappa, käkade så jäävla mycket tacos när jag kom hem, hahah helt sjukt va så jävla hungirg!
har duschat osv.. och fått lite panik över gymnasium för om 18dagar måste man välja, och jag har iiiiiingen aning om vart jag ska gå.

jag tror mer att det är vilken skola jag ska gå på som är problemet, inte linjen för jag är ganska säker på typ Handel, styling, frisör osv.. men om det blir bessemer eller nån i gävle återstår att seeee- buhu..

jaja nu ska jag kolla klart på the hillls.
godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0