home

hejsan!

nu är jag hemma, fick skjuts av almas pappa nu tidigt så slipper jag gå hem sen :) mamma skjutsade ju gem mig till alma och vi var där en stund sen gick vi till söder, på träningen och guina va där som har varit i afrika i typ tusen år. sen drog vi tillbaka hem till alma igen, för privata själ HAHA =) sen till söder igen och kolla på fotboll, satt och snacka med A & A i några timmar oxå, haha. jag & alma va på ica och jag skulle köpa godis men jag fick inte det för alma så vi köpte bananer, hahahha.. käka precis en banan igen oxå, hahaha så jävla gottttt =)

imorron ska vi på bio, vet inte riktigt vilken Avatar eller snabba cash.. vi får se. om den överhuvudtaget går i sandviken, hehe :)


innan jag drog ut.

ne nu ska jag sminka av mig och bädda ner mig och kolla på film! :)
godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: almiiiiiii

HIHIHIHIHIHHHII(A)

2010-01-29 @ 23:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0