live forever

hellllllu.

nu är jag hemma hos pappa och jag har precis lagat mat till familjen, det blev bacon omelett, precis som jag lagade till mamma igår, hihi :) så jävla gott med bacooooon<3 jaja. jag tror jag ska ta och plugga lite matte och spanska ooosv..

och idag fick vi lapparna om praoen och jag ska ju praoa på Team sportia nästa vecka och jag går tidern 10-18 och jag ska äta lunch SJÄLV på murgån. inte fan känner jag nån där eller, vet inte ens vat matan ligger. kommer bli pinsamt. eller så äter jag inte på en vecka, hum..

och min webcam funkar inte :s nå jävla cp feeeeeel..


Kommentarer
Postat av: Anonym

b-bruden juia hahahhaha Bacon-bruden HAHAHAHAHAHAXD

2010-02-02 @ 19:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0