söndag

helluuuuu.

igår åkte jag först hem till magda som fixade sig lite och emma var även där. sen gick vi vidare till my och var där, linnéa kom efter en stund också. vi grillade och jag & linnéa tog mys läskiga moppe och körde och hämta lite saker, haha fiiifan!

vi hade det trevligt och snackade och hade det skojj. moa och hennes pojkvän niklas kom lite senare också och var social.
somnade runt 3 i soffan och fyfan va det inte va skönt haha. har skit ont i nacken idag. och vaknade först halv6 och kunna inte somna om sen vakna jag 9 då magda stackarn lära hem för hon skulle på hemligresa med sin familj, och fick ett sms precis av henne och den hemliga resan var att dom skulle cykla 6 mil, HAHAH dog.

imorse kollade vi lite på kungfu panda och käka frulle och städa hela huset =)

kom hem för en stund sen och aa. ska lägga mig och läsa ur boken eller kolla på twilight, svårt val. sen ikväll ska jag och alma kolla på remember me men hon har fotboll så blir inte förns sent ikväll.

puss

jag knäppte inga kort igår men snor bilder av alla senare :)





våran '' kiss lista'' . HAHA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0