skjut alla klimakteriekärringar !!

just ja..

innan vi åkte in till stan så åkte vi förbi resecentrum och skulle hämta ut mitt busskort som jag ansökt om. och jag fick ett, tjoho tänkte jag. vi gick ut och tänkte sätta oss i bilen så kommer en annan kärring efter och skriker mitt namn och fråga om jag bode i hemskogen ? jaa  sa jag? då kom hon jätte nära och sa med värsta tonen bah: då måste  jag tyvärr ta tillbaka busskortet för dom som bor i sandviken får inte busskort blabla.

då sa jag men jag bor ju i gävle också så jag behöver det? och det skulle vara minst 6km till skolan. då sa hon att det var 4km till skolan från hemskogen ( och det är det INTE!!) för hon hade tydligen '' mätt det redan idag'' så mamma blev as piss och sa typ jaha tog ni alla ginvägar då eller? och hon va väääärsta surtanten ni kan tänka er!

såååå vi åkte till skolan och sen hem till oss och mätte vägen för mamma var så JÄVLA förbannad, hahahaha. och vet ni hur långt det var ? 5,5km. så jag hade 500meter för lite. kul. men det var iallafall absokut inte 4km som kärringen sa. så mamma har varit på dåligt humör halva dagen. haah. vi planera också att gå dit och välta deras bord och dra ut deras papper ur pärmarna som dom hade ''sorterat så bra'' hahah!

menmen. ska ansäka om ett nytt nu då och skriva pappas adress. usch jävla surkärring alltså!


Kommentarer
Postat av: Daddy

Hahahaha det där skulle jag velat se :)

2010-08-19 @ 21:00:09
Postat av: SMARTASTE magda

men när man mäter avståndet från skolan till hemmet så mäter man inte efter bil/cykel vägen, man mäter "fågelvägen", asså, om man tog bort alla hus och vägar och man åkte DIRR till skolan raka vägen lixom.... och då är det säkert 4 km :)

2010-08-20 @ 11:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0