andas julia, andas

hahah jag lever !

har ju varit i jägarstugen över en natt med nya klassen. ver vell inte så skitkul eftersom det spöregnade och vi gjorde ingenting så blev lite svårt att läa känna varandra men de gick bra endå, vi fick tacos och spela lite kort osvosv. och typ halva våran klass åkte hem, kul. sov inte så mycket i natt kan jag säga. menmen. bussen kom typ 10 imorse och vi åkte hem. mamma kom och hämta mig vid skolan och jag åkte hem och tog en sköööööööön dusch sen åkte vi in till stan och fika lite och titta i affärer.

nu är jag hemma och är HUR trött som helst och skit ont i huvudet! mamma har rensat datarummet där vi har en massa gamla kläder och jag hitta ett par jeans som jag köpte för hundra år sen och sedan växte ur, men nu jädrans kan jag ha dom igen, blev as happy eftersom jag behöver nya jeans! hell yeah !

tyvärr har jag inga bilder heller och är osminkad och äcklig och mår inge bra så fastnar inte så bra på bild heller.
pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0