dagen innan dagen

heysan alla söta!

fick sluta tidigre idag. vi hade sovmorgon sen svenska, lunch och sen nånting i aulan om rockens historia. sen städa vi våra skåp i typ 20min sen drog vi hem =) ute vid moppen stog jag och snacka med johanna ett tag och krama hejdå till henne eftersom jag inte ska till skolan imorgon så kommer inte jag träffa dom nå mer :(

och jag har inte ens börjat packa än. jag tog nyss fram allting och vek allt på sängen men jag har ingen resväska än.. brabra där.
sen ikväll så är det dans på folketshus, alla nior ska dit. och innan jag ska jag hämta upp johanna sen ska vi till jensas där jag möter upp tjejerna iklassen och käkar sen drar vi och dansar, haha.


No pärmen =)


saker från 8:an. kul jag verkade ha på No:n =)


mitt äckelsär skåp som jag var tvungen att ta eftersom äckelsär norrsätra kom och bombera våran skola !!
kändes precis som dagen innan skolavslutningen då man slänger allting. sorgligt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0