köerv

hellå !

idag har det inte hänt så mycket. vart och solat med mamma sen gick vi ut på promenad hahah jag och mamma har vart så hyper hela dagen idag så det är sjukt ? vi typ sprang när vi var ute, jag drog ner henne nästan i hästskit och alldeles nyss efter maten så brottades vi ? hahahh...
haha en liten rolig konversation melllan mej & mamma när vi var ute & gick ;

jag: ååååh det luktar grillad korv.
mamma: julia, dom eldar löv -.- ...
jag: ...


hahah (a) men nu ska jag typ duscha och fixa mej lite sen så kanske vi åker hem till kusin&moster och kollar på deras nya kattunge :)

höres ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

2009-10-26 @ 22:55:19
Postat av: Anonym

jag: ååååh det luktar grillad korv.

mamma: julia, dom eldar löv -.- ...

jag: ...



HAHAHAHH så typiskt dig julia :'D

2009-10-26 @ 22:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0