såklart fick man vara tomte..

hallå i stugan !
kom hem för en stund sen. vi har käkat as mycket mat osv. och jag fick klä ut mig tilll tomte, haha höll på att garva ihjäl mig. och nu har jag avslöjat för små barnen att tomten inte finns, dom kom på mig på en gång :( sen så har jag mamma & moster varit ute och gått oxå, haha kände oss så feta (: sen så har vi bara umgåts en massa. jag fick pengar smink kläder osvosv. fick inte så mycket eftersom jag fick moppen & datorn i somras :)







tvingade alla som inte vill krama MIG att krama tomten. mohahah








usch. fasnade verkligen inte på bild idag.





har tusentals bilder men pallar inte lägga upp nå mer.

godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0