Olle's

hejsan!

igår vi 6 drog jag hem till alma och där fixade jag ajla och sofie oss och sen mötte vi upp johanna&emma på rese :) och vi drog till gävle, sahwn va med på bussen oxå. när vi kom till gävle drog vi och köpte redbull sen vidare till donken för att värma oss, haha. sen gick vi vidare upp till Olle's. och när vi stog i kön in dit så svimmade en tjej framför oss, vi känner henne inte men vi vet vem de är, iaf. hon bah tuppade av flera gånger och ingen gjorde nånting så alma bah: VAFAN GÖ ÅNTING DÅ ?! RING AMBULANSEN. haha så vakterna kom och ringde ambulansen.

där inne var det skit stelt i början men sen vart de skitkul. och vi hållde ihop hela gänget hela kvällen, förutom sofie som tyckte det var dålig musik.. kl2 gick vi ut och så kom almas & johannas föräldrar och hämtade oss sen drog vi hem. och jag kunna inte sova för det pep i mina öron som faaan!

idag vaknade jag vid 12 och gick upp och duschade osv. sen vid halv4 kom pappa och hämtade oss så nu har vi typ precis kommit hem till pappa och ska snart käka=)
bilder kommer strax :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0