FITNESSGALAN 2014 NORDIC GRAND PRIX

HEj! 
igår gick bussen till Sthlm 7 på morgonen. kom fram vid halv 10, som tur var så var dennis syster Tina med med hennes kompisar så vi slapp oroa oss hur vi skulle ta oss till Globen. helt lost i Sthlm ja haha. 

Det första man såg när vi klev av bussen var en deltagare från Biggest Loser, redan då var man starstrucked haha. träffade så många på mässan, Helene "ice" från gladiatorerna, Hero, panzar, toro, Alexandra Bring, och sen huuuur många som helst som jag följer slaviskt på instagram o bloggar. träffa Marcella o Anika från BB också, vet inte riktigt varför dom stog i en monter där haha. 

käka massa bars, provsmaker, dennis va med o tävla i militärpress. var sjukt mycket folk där, lite panik ibland haha. 

kl 3 var det dags för tävlingarna. Mens Physique var en jäääättteeee stor grupp, blev lång tråkigt efter en stund att titta på dom haha. sen var det Kvinnor Body Fitness, Män Classic Bodybuilding, Bikini fitness- de jag var mest taggad att titta på hehe. män body building, har säkert missa nått men skitsamma. 

sen åkte jag o dennis tunnelbana ensam till centralstation, gick vilse, fick panik hahahah men tillslut så! käka på Burger King innan bussen gick hem. 

en riktigt rolig dag!!!!! 













köpte en PWO och en tjocktröja, sen massa bars också fast hälften har jag käkat upp haha! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0