the weekend

heeeeeejsan!

jobbade igår till 4, åkte hem. kollade på film hela kvällen och käka nötter. gick ut och träffa O mitt i natten innan jag gick och la mig.

vaknade skit tidigt i morse och gjorde iordning frukost (som vanligt) tills mamma kom hem med nybakat bröd och sånt gött :) sen har jag suttit i sekreteriatet i basket, riktigt spännande match faktiskt, sandviken vann med 1 poäng !! ÅÅÅH va jag saknar basket alltså !! 

efter det har jag vart med alma hela dagen, kolla på film, gått en lång promenad runt sandviken och köpt melon som jag sitter och mumsar på just nu, ensam hemma. Imorgon är det dax för första dagen på praktiken, nervöst!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0