sista svar på tal to you

''om du inte kan vara lycklig och nöjd med dig själv utan din "drömkropp", kommer du knappast att vara det när du sen får den. just sayin''

 

- Har jag sagt att jag är olycklig? har jag sagt att jag inte är nöjd med mig själv? ja ''drömkropp'', alla har vell en bild på kanske hur man skulle vilja se ut, en förebild, whatever. alla har ett eget ideal hur en kropp ska se ut. och jag tror faktiskt aldrig att jag kommer få min ''drömkropp'' heller för det är SOM SAGT en DRÖMkropp, en DRÖM, kära du.och vad gör det DIG, eller er, om jag väljer att äta frukt på helgerna, stör det er ?????? är det provocerande eller vaddå ???? vem är du? känner jag dig eftersom du inte vågar stå för vem du är? är det därför som det stör dig för att jag känner dig ?

 


OCH JAG ÄR LYCKLIG OCH JAG ÄR NÖJD MED MIG SJÄLV SOM KÄMPAT MIG IGENOM 2 JÄVLA ÅR MED EN JÄVLA MASSA LITER SVETT OCH ÅNGRAR INTE EN SEKUND AV VARENDA GÅNG JAG TACKAT NEJ TILL GODIS PÅ HELGER OCH VALT ATT TAGIT ETT ÄPPLE ISTÄLLET, JAG ÄR NÖJD ATT JAG PRIOTERADE ANNAT OCH JAG KOMMER ALDRIG ATT ÅNGRA DET HELLER FÖR DET GÖR TILL DEN JAG ÄR IDAG, GLADARE & PIGGARE OCH DEFENETIVT HÄLSOSAMMARE JULIA! 












FUCK YOU ALL HATERS OCH NEGATIVA MÄNNISKOR !!!!!!

och kärlek till er andra ♥
jag bjuder på mig själv

Kommentarer
Postat av: emma

Det kallas avundsjuka Jullan ;) Stå på dig, du är grym helt enkelt! PUUUSS <3

2012-01-12 @ 23:42:35
URL: http://emmaaeeriksson.blogg.se/
Postat av: jennhy

Haha alltså åh, känns som att jag stalkar din blogg nu men du är ju för söt. Jävla pundhuvve som kommenterar, you go girl!!! det vet du

2012-01-13 @ 02:33:03
URL: http://jennhyolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

skit i vad den säger, du är hur grym som helst. man kan inte tro att det är du på dom gamla bilderna, Det har blivit sån stor förändring på dig. Du är jätte fin! Forsätt träna så länge du mår bra av det, ingen annan kan ju säga åt dig att sluta när det går bra för dig! ÄLSKAR din blogg!

2012-01-13 @ 11:27:43
Postat av: Izabella

Du är grym tjejen! Träning är det bästa och det härligaste som finns! Kram :)

2012-01-13 @ 13:18:17
Postat av: daniel nylen

Julia skit i alla haters eller jag vet att du gör det:) jag tror på dig och dina mål.. dom som inte gör det har en kromosom för lite eller fel på dna strängen.. Älskar din blogg läser den varje dag. Den gör iallafall mig motiverad :) Du är jätte duktig som nått så långt som du gjort :) en otroligt fin tjej :) just saying ;)

2012-01-13 @ 16:20:23
URL: http://iworkout.blogg.se/
Postat av: isabelle

syrran, hur orkar du ens bry dig om dessa patetiska människor? visa att du är mognare och klarar dina mål, det kallas avundjuka precis som emma säger. ♥ JUST SAYIN

2012-01-14 @ 01:07:56
URL: http://iisabellee.blogg.se/
Postat av: Angelica

fattar inte hur människor kan bli när dem är avundsjuka!! du är iaf GRYM julia :D



2012-01-14 @ 15:34:48
URL: http://Angeliiica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0