no answers

Vad gör man när orken tar slut? och då menar jag inte med den fysiska orken, den psykiska mentala orken. att fortsätta orka, kämpa fast allt säger Nej, allt går emot en. ensam är stark? en ensam varg, kämpar och sliter. jobbar med den psykiska orken, mot rösterna som säger en annan sak. kroppen säger Ja men huvudet Nej, vem
ska man lyssna på? ska jag lyssna på den proffisionella eller den som upplevt det själv och har sina egna åsikter? eller den som alls inget vet men vill ditt bästa? kluven. i väntan på svar står jag här, ensam, ingen som egentligen vet, vet jag ens själv? tveksamt. är jag fast här, som dom jag läst om? tyckt synd om? rynkat näsan åt? fördomsfull är jag. vad jag pladdrar på, om allt och ingenting. fundersamt.
Jag brukar ha svar på det mesta när ni frågar mig, men just nu har jag inga svar


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-01-06 @ 11:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0