idag

förutom att träna har jag inte gjort mycket.. eller jo, gick en prommis till ica och handla lite, sen har jag och mamma bara legat i varsin del av soffan hela dagen. skönt. Kollat på två avsnitt av Superskinny VS Superfat och två avsnitt av BiggestLoser och några andra vikt-program, finns det inget annat än vikt och träning nu mera ? känns som om hela mitt liv handlar enbart om träning, vart jag äm befinner mig, gör eller vad som helst så är träning inblandad! 

ligger i sängen nu och ska sova. hela stört trött. godnatt ♥





nån som är på att ta en SISTA MINUTEN nu eller ?!?!?!? 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket väger du? :)

2012-01-04 @ 23:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0