begravning

hejhej!

var som sagt på begravning i uppsala idag då min gammelmormor skulle begravas. första gången jag var på begravning faktiskt. träffade massa släktningar som jag inte träffat på år och dar. var där hela dagen och avsluta med kycklingsallad på MAX innan vi rullade hemåt. 

hem fort som sjutton och packa träningskläder sen cykla ner till träningen. var faktiskt en skithärlig träning, gick super bra för allihopa !! 

nu har jag duschat och ligger i sängen med min shake och läser bloggar. imorgon går jag i skolan hela dagen sen är det direkt till jobbet som gäller, slutar runt 23:00 ! 


lilllovisa och jag =)


kusin, moster & kusin !


jag och kusin !


typ släkten (mammas sida dårå)


kusin från arvika !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0