TJABBBAAAA

Hejsan! Almiiicoo här! Eftersom Julis inte kan blogg så bloggar jag åt henne!
Vad har julia gjort idag tro? Jo hon har gymmat med mig! Vi satt och snacka om godis på gymmet hahah så typiskt oss... Sen så kom det två biffar (en va fett snygg btw) så då blev det pinsamt så vi drog! haha men vi var endå klar satt. :) Sen så tog vi en omväg när vi skulle cykla hem.
'
Just nu skulle jag gissa på att julia sitter och pluggar i sin one piece. Som mig dårå! Eller jag har tagit en paus för att hålla igång julls blogg! ;) haha
'
BTW SÅ ÄR JULIA BÄST SOM HAR KÖPT ONE PIECEN TILL MIG!!! LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TACKIII♥
'
Nej det var allt från mig de, ha det bra fölk!
'
pussen
'
en bild från somras, hahah vilken sjuk kväll det var! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0