helgen

sorry men mitt internet har inte funkat och jag har haft fullt upp..

igår började jag morgonen med en lång promenad, sen följde jag med mamma och kollade på syrrans innebandymatch. sen skjutsade mamma mig och Alma till rese så tog vi bussen till Gävle för att sedan gå på Hockey match - Brynäs.

efter den drog vi hem till mig en snabbis sen ner på stan och väntade på almas buss till Sandviken, och
medans träffade vi en kompis ..

när hon drog hem drog jag också hem och sov. Idag jobbar jag och slutar 17:30 .. då ska jag hem till Sandviken så vi hörs då istället ! possss

snacka om trött tjej bjuder på sig själv ...... P.S jag SKA svara på kommentarerna ni skriver också, dom kommer ikväll !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0