en riktig dator- 50cent dagen

sitter vid en riktig dator nu så nu ska jag blogga om 50 cent dagen !!!

det började med att jag drog till gävle för att vänta på att posten skulle komma med min klänning, väntade 3, TRE timmar på posten och STRESSA ihjäl mig. sen tog jag bussen fort som fasen hem til sandviken hem till alma och fixade oss. sen drog vi hem till frida och förfestade lite innan vi drog mot göransosn arena!

där sprang vi runt och yra vilken kö vi skulle till men kom in iaf tillslut, slapp kön, hihi. lämnade in våra jackor och gick mot scenen, stog LÄNGST fram, förbanden var GRYMMA. när 50cent kom ut var det GRYMT! HELT STÖRT !!!!!!!!!!!!!!! alla som skriver att det sög lär fan vara dom TRÅKIGASTE människorna i världen!!! allvarligt. hoppade, skrek, dansa, sjöng, SLOGS, bråttades hahah gud.

när konsertn var slut stog vi kvar en stund. sen såg vi bandet till 50cent och sprang till dom och knäppte kort och stog och snackade med dom (på engelska dårå) haha sen tog dom med oss backstage. till deras Lounge (?) där en av G- UNIT (!!!!!!) var, plus en bloggerska DANI satt utanför. 

vi satt där inne med dom och snacka innan dom började gå utåt och skule till STHLM, vi tog med dom brevid bilen och var SÅHÄR nära att åka med till sthlm till deras hotell, HELT STÖRT . jag var LÄTT på, helt gaaaaaaalet. alma fick en keps, jag fick handduk och vattenflaska hhihihi 

lätt bästa kvällen i mitt liv. kan inte ens förklara. ni kommer aldrig fatta. SICKT! 




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0