1,5 mil pw + gym

filmen igår var en stor besvikelse ! sämsta slutet och inte alls sååå läskig som vi trott.. drog hem till mig i Sandviken efteråt och käkade onyttigt och sen sov!

imorse drog vi ut på Powerwalk runt
heeela Sandviken och in på alla affärer och letade efter polis leksaker men hitta ingenting.. så vi gick vidare hem till mig och käka frukost ( kl halv2 ) hehe

sen drog vi till gymmet. jag körde styrka i 40min och sen 20 min på crossen. gick ganska bra för att bara ha frukost i magen och vara helt ottagad!

nuuuu sitter vi hos Alma och dricker prottedrink i våra OnePieces :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fungerar verkligen proteinpulver? Alltså märker man skillnad på musklerna? :) kan du inte berätta lite om det, typ vad det kostar och hur det smakar osv haha

2011-11-01 @ 22:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0