28 maj

hejhej! 

gud vad jag har börjat hata datorer nu för tiden... orkar aldrig sätta på den längre, så långtråkigt hehe. men ialla fall! 

gick hyffsat bra att jobba i fredags, 5 kalas på rad och två samtidigt, inte så kul.. efter jobbet skjutsa pappa hem mig till alma. vi snackade lite tills vi somnade och klockan ringde halv 5 i morse (!!!) alma skulle till Gotland med sin klass så var bara att gå upp då hehe. fick skjutsa hem och la mig i sängen och sov en stund. 

men gick upp ganska tidigt igen och gick en powerwalk innan frullen. 

Idag var ju invigningen av basketplanen i stadsparken, så cykla dit klockan 12 och var där fram tills 3 ungefär, spelade lite match, det var dansuppvisning osvosv. planen är tuuuuuuung alltså! fyfan va grym den är! DÄR kommer jag vara ofta i sommar iallafall!! cykla hem igen och käka sen somna en stund igen. 

gick ut på promenad och en sväng till ica och köpte 2 tidningar som jag ska läsa medans jag käkar jordgubbar.. 






Kommentarer
Postat av: HANNA

hoppas du får en jättebra lördagskväll! :D

2011-05-28 @ 20:41:26
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0