false alarm

i'm aliiiiveeeeee.

kommer inte ihåg när jag blogga senast. meeeeen. i fredags vare fäzttttttttttttt :pPpppP haha ne. fett tråk vare. men vi gjorde vell de liiite roligare. var först hos guina, jag alma och ajla. sen till discot, var aptrök. men var med massa folk där och satt och snacka, sen drog vi till bruket igen, jag har aldrig haft så ont i fötterna som jag hade då, haha jäkla klackar alltså !!

aa vi var där på bruket ett tag sen kom almas pappa och skjutsa hem oss. 

sen på lördagen åkte jag in till stan med mamma och käka lunch sen skjutsa hon mig till gävle så jobbade jag hela kvällen, inte lite trött eller. 

sen tidigt i morse hade vi match i gävle, mot gävle och ockelbo direkt efter varandra, men vann båda så de var skönt. var riktigt trött alltså. sen kom mamma och hämta oss så käka vi kycklingsallad när vi kom hem. 

har suttit och tittat på 5 milen och när den där Hortugg vann... hatar hannnnnnnnnnnnn hahah. 

imorgon börjar skolan också, jippiiieee.....

Kommentarer
Postat av: maggie

northug * haha :) <3

2011-03-06 @ 19:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0